BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 4, 2009

TERharu...

bila ku tatap gambar2 kami mase di brunei rase sayu je hati..lagi2 gambar mama and abah.kalo dapat diputarkan balik masa.aku sedih sangat.sepanjang 6hari aku kt sini..rase happy sangat.pagi2 aku bangun..mama da sediakan air milo tuk aku..sebab aku tau mama ambik pasal baby dalam kandungan aku.aku rase sonok sangat..sambil aku taip ni dalm sedar xsedar air mata aku menitik.aku sunyi bile balik kajang nanti.makan minum aku xterurus.aku duk sorang2 je.mama and abah jauh.sayu hati aku bile tengok gambar mama and abah.pasni hidup aku akan kembali seperti biasa,pagi2 bangun buat air sendiri cicah ngn biskut kering pastu tunggu hubby balik keje.ya allah aku sedih sangat.aku sunyi..andai sesiapa dapt mengerti perasaan aku.AKU SUNYI!!!!!!

1 comments:

Acik Wawa said...

Banyakkan bersabar & Berzikir...
Ct dh x keja g ker...?